18 lipca 2011



Mam wrazenie, ze koniec lata juz tuz tuz, takie mam mysli jak w tej chwili spogladam za okno..... deszcz, slonce... ... i jak tu zrozumiec pogode ;) pewnie zaraz pojawi sie tecza a w nocy bedzie burza - tak u mnie  ostatnio jest. W weekend wybralismy se do Bückeburg, piekne miasteczko,  zgram fotki pokaze wam ciekawe klimatczne miejsca. W tym tygodniu checi do szycia brak, choc w glowie mnostwo pomyslow jakos nie moge sie do tego zabrac, ten sloiczek ozdobilam jakis czas temu






Zgapilam pomysl ze sklepu z roznymi cudownymi przydasiami :) od siebie dalam inna grafike.
I swieczka ozdobiona metoda na goraco, tez za mna chodzila, na wieczorne pogaduchy na balkonie :) idealna 








Jeszcze cos co mialam pokazac juz dawno 
Z mysla o wyjazdach i zakupach oczywiscie, jakis czas temu zakupilam koszyk, oczywiscie musialam cos na nim zmalowac :) inspiracje stad taaa taka ze mnie kosa ;) bo z niemieckiego sense to wlasnie kosa (i tu usmiech dla Ateny) kosz jest  ogromny i wiele miesci 
Tekst malowany od szablonu.




a nie mowilam... z koncem pisania zerkam za okno i widze piekna tecze, cudowna :)

Nie obejdzie sie bez podziekowan.
 Myszce za wymianke torebkowa Paris.  Ewelina otrzymala moja torbe Paris, niestety nie zrobilam fotek, ale kto zainteresowny zapraszam do Myszki, dziekuje :)




Edinie za mily prezent - ktorej zycze wszystkiego dobrego i powrotu :)


I jeszcze chcialam podziekowac Atenie za moje "widzimisie" zakupowe z Polski. Anetko dziekuje ci bardzo bardzo :)

takie sakiewki z lawenda w srodku przyszly mi do glowy podczas pakowania prezentu :)



serwetka koronkowa i nawleczona w dziurki tasiemka, piekny efekt   piekny zapach.
Widzialam w tym stylu sakiewki materialowe.


Dziewczyny czy robilyscie konfiture z jarzebiny? czy zebrana juz teraz bedzie dobra? oczywiscie mam na mysli mocno czerwona jarzebine.

Na na koniec zrobie wam smaka :) na pyszne ciastko





ktore wolalo do mnie z wystawy "zjedz mnie...zjedz..." :D
no to zjadlam... i to nie jedno...
....
Niebo w gebie

Pozdrawiam serdecznie i dziekuje za komentarze :) zycze wam inspirujacego tygodnia!

Taki chaotyczny tem moj dzisiejszy post ;)


50 komentarzy:

  1. Swietny pomysl na sloik i swieczuszka może byc w srodku. Tez poluje na taki kosz. Ale czy sie jeszcze przyda tego lata?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię patrzeć na Twoje graficzne 'kleksy' - są urocze:)Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  4. może i chaotyczny, ale jaki ładny. Piękne zdjęcia, piękne przedmioty. Mi wpadł w oko koszyk z napisem i rózą. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj:) Swietnie ozdobilas ten sloiczek,bardzo mi sie podoba.
    Ja tez ozdobilam kilka sloiczkow ale w troszke innym stylu;)
    Swieczka tez super !Jeszcze nie probowalm metody na goraco,widze ze warto bo efekt kapitalny.Torba-koszyk w tym wydaniu na pewno jest bardzo oryginalnym dodatkiem:)Super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wykorzystujesz grafiki. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie popijam poranną kawke i nabrałam ochoty na ciacho tak pieknie i apetycznie wygląda :)
    Pomysł na ozdobienie słoiczka i swieczki jest super. Bardzo fajny motyw z kwiatkiem na słoiczku. Prezenty dostałaś cudne a wielka torba-koszyk wyglada super z napisem. U mnie stoi opakowanie z farbka do tkanin i mam szablon ale jakoś nie mam odwagi zacząc malowac na tkaninie.Boje sie ze mi nie wyjdzie :)
    buziaki I ŚCISKAM CIEPŁO , bo jakos jesiennie u mnie :)
    P.S zapomniałam podziekowac za zabawe -Candy z poprzedniego postu Etykietki do wygruku sa super.Napewno skorzystam ale musze zakrecic sie po sztywne kartoniki:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ten kosz!!!!!! Bardzo mi się podoba, zrobiłam sobie podobny i mam ochotę na kolejny :) Przecież jeśli nie na zakupy czy plażę w domu przyda się na różne rzeczy :)))
    Słoik pewnie też odgapię, świetny. A co do świeczek, jakoś nie udaje mi się ich zdobienie. Muszę widocznie jeszcze popracować nad tą techniką.
    Ciacho megasmakowite ;-)

    Ściskam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. No i zrobiłaś mi smaka ;)
    Koszyk rewelacyjny, ostatnio dałam plamę i zrezygnowałam z zakupu podobnego, bo stwierdziłam, no właśnie co...muszę sobie przypomnieć ;)
    Słoiki ostatnio też dekorowałam, pewnie niebawem pokaże. Od Edinki i Myszki super prezenty!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwa domy - jak nie na lato to na zakupy :) sprawuje sie idealnie, takze poluj!
    Nelu -dziekuje :)
    Balbina - dzieki, roza to broszka, zapomnialam wspomniec, pozdrowionka
    leandra- juz lece obejrzec do Ciebie :)dziekuje za mile slowa.
    Madline - dziekuje, pozdrawiam
    Maju - Ty kawoszko ;)u mnie pogoda w kratke, to mowisz ze w naszych rejonach jesiennie? Bobinki wydrukuj i naklej na grubszy karton jak nie dostaniesz tych orginalnych :) pozdrawiam
    Alizee - a to u Ciebie widzialam podobny kosz, wlasnie sie glowilam ktora z dziewczyn go zrobila, dzieki za przypomnienie :)Ciacho pyszne i malo slodkie, mozna jesc i jesc, choc z kremem w srodku :)dziekuje i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale poranek! Jeszcze z łóżka nie wyszłam a moje oczy cieszą się Twoimi pięknymi zdjęciami:) Słoik śliczny! Kosz cudowny!! A ciastko.... poproszę jedno do kawki:)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bree jak zwykle dała nam tu potężną dawkę romantyzmu ;)), piękne te rzeczy, a świeczniki ze słoików to w ogóle super sprawa :)), komarów mało w tym roku to aż się prosi ustroić ogród na przyjęcie w ogrodzie wieczorem, Torba-koszyk piękna naprawdę :)).
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Może i chaotyczny ale za to jakie piękności pokazałaś :) lampionik cudny, troszkę odgapię, mogę?? :)
    Uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. LUBIE LAMPIONIKI...SAMA JE CZASEM ROBIĘ....PIĘKNE ZDJĘCIA JAK ZAWSZE...A JARZEBINĘ WŁÓŻ DO ZAMRAZARKI NA TROCHE...MUSI PRZEMARZNĄĆ...BO INACZEJ BĘDZIE GORZKA..POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  15. chaotycznie czy nie - za to na pewno ładnie i inspirująco
    piękny lampionik, bo piękna grafika
    kosz cudny - mi by się taki przydał na zakupy ;)
    a ciacho kusi faktycznie :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszyk super, podobają mi się takie, a Twój napis jest bardzo odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale nie chaotyczny, za to niezwykle inspirujacy.
    Zaczne od poczatku, Bree cudowny banerek, jestes mistrzynia grafik i upiekszania zdjec!!!
    Sloiczek sliczny chyba na tealighty? swieczka z bukiecikiem lawendy urocza:)
    No kochana koso koszyk juz podziwialam ale powiem raz jeszcze jest bombowy! Moj dzis chyba bedzie gotowy,razem beda tworzyc fajny tekst i sie uzupelniac.
    Prezentow wymiankowych szczerze gratuluje.
    A paczuszka serwetkowa cieszy moje oczy jest fajnym pomyslem.
    Na ciacho zrobilas smaka, chyba siegne do lodowki po cos slodkiego.
    Buziaki
    ps:jak slicznie masz wykonczona bluzeczke

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz kobieto pomysły ! Rewelacja.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie jak zwykle romantycznie i subtelnie:) wcale nie chaotycznie!
    Słoik ozdobiony pięknie,coś podobnego chodzi mi ostatnio po głowie:) torba świetna:))a w ogóle to jak zwykle wszystko mi się podoba!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świeczka mnie zauroczyła:)

    OdpowiedzUsuń
  21. słoik świetnie wygląda. Torba strasznie mi sie podoba. Świeczkę spokojnie mogłabym przywłaszczyć i postawić w mojej sypialni :)

    OdpowiedzUsuń
  22. koszyk boski! słoiczek w sam raz na lampionik, no i świeczka -cuudo!
    Jeśli miałabyś ochotę chętnie umówię się z Tobą na wymiankę jak wrócę z wakacji :]może podoba Ci się coś z moich wytworów co mogłabym Ci sprezentować:] jakbyś była zainteresowana daj mi tylko znac :]

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  23. Hej Dorotko, sliczny nowy banerek, taki delikatny i romantyczny:-) Paryska torebke tez juz dostalam od Eweliny, zobaczylam jak zrobila twoja i zamowilam taka sama, jest swietna i tak mnie cieszy:-) jutro tez ja u siebie pokaze. U nas tez stale pada ale dzis mam szczescie.. sloneczko od rana:-) Pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  24. Co za piekne rzeczy, jak zawsze u Ciebie!

    Pozdrawiam

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak bluzeczka też mi jak Atence wpadła w oko, tzn. kawałeczek bluzeczki tj. skraweczek koroneczki ;) pa!;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Po pierwsze: wspaniały koszyk. Jak mi się taki marzy!
    Po drugie: uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia, są wspaniałe, bardzo klimatyczne.
    I po trzecie: dzięki wielkie za wzory bobinek. Już skorzystałam, a jak tylko skończę porządek w tasiemkach i koronkach, to się pochwalę na blogu :) Bardzo mi ułatwiłaś pracę. Dziękuję!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ u Ciebie romantycznie i kobieco!Kosz - duży i pakowny czyli idealny na zakupy lampionik - uroczy!A Twoje fotki to bardzo lubię sa takie inne...:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słoiczek rewelacyjny,a świeczka to już w ogóle bomba. Nie miałabym odwagi tak ozdobić świeczki z obawy,że coś zrobię nie tak. Dla mnie to czarna magia. Koszyk bardzo oryginalny.
    Pozdrawiam,
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  29. A ja bardzo lubie Twoje posty Dorotko, nawet jesli sa chaotyczne:-). Bardzo mi sie podoba koszyk iiii..jak ja chcialabym taki miec. I swieczka sliczna, a swiecznik super, slik dostal drugie zycie:-)
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  30. koszyk zachwycający a ja chciałam baaaaaaaaaaardzo podziękować za cukieraski :)))) paczuszka jest już w domku a jej zawartość cudna , ściskam mocccno !!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Hej :) pieknie dziekuje Wam za komentarze :)chaotyczny czy nie - mnie cieszy ze sie podoba, dzuekuje za mile slowa, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Aniolku, Atenko - bluzeczka z koronkowym dolem, jedna z ulubionych :) polowe plecow tez jest z koronki :)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  33. Koszyk jest obłędny, prezenty mistrzowskie, świeczka bardzo mi przypadła do gustu a i słoik prezentuje sie rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna ta koszykowa torba :)))
    No i słoik! :) suuuper :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietne !!!!Słoiczki uwielbiam ja jeden ubrałam w drucianą siatkę też świetnie wygląda !!!Banerek piękny !!!Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Słoiczek i świeczka bardzo klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana!
    Powalilas mnie na kolana tym koszykiem! PIEKNY!!!!!! Ludzie, jak super wyszedl! Original normalnie! Kosa z Ciebie! Sloiczek z napisem niezwykle rasowy. Swietny pomysl! Chyba go kupie. Drucik w kolo i juz. No fajnie. Ciesze sie, ze masz duzo pomyslow w glowie, moze znow cos podpatrze!

    Pa pa
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  38. och żeby mnie tak ta deszczowa pogoda natchnęła do twórczej pracy jak Ciebie, byłabym szczęśliwa..a tak to jakoś depresyjnie i deszczowo u mnie w to lato:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Qrko - dzieki za rade, tak zrobilam :)

    Dziekuje Wszystkim za komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bree co tydzień do końca sierpnia, potem coraz rzadziej. Ale są takie miejsca gdzie brocanty organizowane są prawie przez cały rok.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie prace są bardzo ciekawe. ;)
    Gratuluję pomysłów i talentu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Zachwyciłam się. Myslę, że zabawię tutaj na dłużej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Hej Bree:)
    chciałam Ci się pochwalić, że ostatnio znów postarzałam papier i tym razem do mikstury dodałam cukier waniliowy... pachną! taaadam :) Dziękuję!
    I jeszcze Ci muszę powiedzieć, że już niejedną osobę zaraziłam Twoją ,,świeczkomanią,,! Tylko ja sama nie mogę ozdobić tym sposobem świec bo moja cholerna drukarka Epson nie chce drukować na kalce technicznej! :/wrr
    pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  44. Ciesze sie, ze skrzynka sie podoba. Uwielbiam take rzeczy!

    Zycze milego weekundu

    Pa

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  45. Ciasto bajeczne :)) aż ślinka cieknie. Piękne prezenty, a torba BAJECZNA. Serdeczności posyłam

    OdpowiedzUsuń
  46. Torba cudowna! Taka wakacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam Cię Bree i zapraszam na mojego bloga gdzie jest dla Ciebie niespodzianka, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękny kosz i prześliczne zdobienia świeczki i słoiczka

    OdpowiedzUsuń
  49. wonderful pictures
    ♥-Doris

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...