08 lipca 2011

:)))))))







A Zwycięzca jest :



Serdecznie gratuluje Monique !!"

Ale ale :) Z racji tego ze candy przeroslo moje oczekiwania, Wasz liczny udzial w nim, byl dla mnie  naprawde zaskoczeniem postanowilam wylosowac jeszcze jedna osobe, ktora otrzyma ode mnie

II candy niespodzianke

i jest to:





Serdecznie Wam gratuluje :) 

Poprosze o wasze adresy na @
Czekam tydzien :)
potem wylosuje kolejne osoby


Dziekuje wszystkim za udzial w zabawie, staralam sie zajrzec do kazdej z Was, ponad 200 osob!!! komentarze byl podzielone na dwie strony wiec moze dlatego nie widzieliscie swoich  zapisow, ale wystaczylo przeskoczyc strone :)

Moim skromnym podziekowaniem za Wasz udzial w  w candy bedzie male pocieszenie w postaci bobinek :) ktore ostatnio przygotowalam




Sa idealne na muline, niteczki czy koronki. Wystarczy wydrukowac na grubszym papierze lub nakleic na kartonik.


Pogoda, dziwna, cieplo-zimno, i tym sposobem sie  rozchorowlam, niezle 2 tygodnie, teraz juz wracam, przez ten czas tylko do Was zagladalam, przepraszam ze rzadko komentowalam ale nie bylam wstanie sklecic "madrych slow" ale stralam sie  Was odwiedzac i cieszyc Waszymi dzielami, postami i zdjeciami:)


A zatem do niedlugo :)



65 komentarzy:

  1. Gratuluje obu Paniom! Decorina! Herzlichen Glückwunsch! Dziekuje za zabawe! W taka pogode nie trudno o przeziebienie! Pilnuj sie!
    Ja biore sie za kostki dla Ciebie i zamelduje sie, tak?

    Pa pa
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. :(((...Plakac mi sie chce..., ale wygranym bardzo gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak napisać westchnienie ? Ach! Och! O!jejku!
    No cóż nie będę zołzą i pogratuluję Szczęściarom! ;) A Tobie Dorotko za zorganizowanie wspaniałej możliwości wygrania Twoich cudeniek!
    Buźka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Raaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnnnnnnnnyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ,no nie wierzę !!!!!!!!!!! Życie jest piękne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! chyba zwariuję ze szczęścia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! marzenia się spełniają !!!!!!!!! Bree dziękuję z całego serca!!!!!!! Jejku jak się cieszę i serdecznie pozdrawiam wszystkie nie wygrane kobietki :((( Yupiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę i gratuluję !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje szczęściary !!!A Tobie kochana dziękuję Za bobinki są świetne !!!Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulucja, choc puchne z zazdrości... :(( ;))))
    pozdraiam cieplo

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wylosowanym a tobie za zabawę no i za te śliczne grafiki:)Napewno wykorzystam.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję szczęściarom :))) Piękne grafiki, chciałabym kiedyś z nich skorzystać :) Pozdrawiam z tarasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje,zazdroszczę po cichu szczęściarom.A z grafik pewnie skorzystam-dziękuję .Za komentarze i odwiedziny również:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Z bobinek skorzystam, bo zawsze wycinam jakiś niewymiarowe :) Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Buuuu, szkoda, że nie ja wygrałam:( No nic, może następnym razem. Gartulacje dla zwyciężczyń a dla Ciebie zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje dziewczyny. Dzięki za piękne bobinki i super,że napisałaś na co bo bym się nie domyśliła :P serio serio.
    Pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranym, a Tobie Bree dziękuję za bobinki.
    Pozdrawiam weekendowo

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję wygranych i dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję szczęściarom!
    A ja przegapiłam Twoje candy :(( zupełnie nie wiem jak to się mogło stać.
    Za bobinki pięknie dziękuję. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję i zazdroszczę :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje szczęściarom i dziekuje za zabawę :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję Zwyciężczyniom! Dziękuję za udział w zabawie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  20. jejejej!!! Monique, ciesze się razem z Tobą, i gratuluję ;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję dziewczynom:))super prezenty!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. IVONNA - spokojnie, to nie ostatnie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że się nie udało, ale zwyciężczyniom gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  24. o rety cudne bobinki!
    Gratuluje szczęściarom,,i troszke po cichu żal że to nie ja skaczę ze szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje! :)
    Ale ty hojna jesteś z tymi grafikami :))
    Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za emocje i zabawę - jak zwykle nie udało się.a.ale wierzę, ze kiedyś to nastąpi..cieszę się, że wracasz do zdrowia..ściskam ciepło - dzisiaj z Mazur:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje gratulacje
    ps- ty to masz cela za 2 razy tak kartkę nabić na widelec fiufiu

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie grałam, ale gratuluję Zwyciężczyniom:-) Śliczne bobinki. Czy pozwolisz że wykorzystam na własne potrzeby?
    Pozdrawiam
    Lusi

    OdpowiedzUsuń
  29. GRATULUJĘ!!! ze złości zjadłabym te karteczki
    z tych widelczyków :)super zdjęcia robisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Szczerze gratuluję dziewczynom :)
    a Tobie dziekuję za zabawę i bobinki [cokolwiek to znaczy ;)]

    OdpowiedzUsuń
  31. Lusi - oczywiscie, po to je zamiescilam :) pozdrawiam
    Ika - bobbin z ang. to szpulka :) u mnie bobinki papierowe, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajne bobinki.
    Gratuluję wylosowanym Babeczkom 1
    Pozdrawiam pięknie !

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję obu szczęściarom
    dziękuję za zabawę i bobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  34. i ja gratuluje!!!!i comki.blogspot.ja dziekuje za emocje!!!
    pozdrawiam
    www.mamaijowefilcyki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Congratulations to the lucky winners and to you, dear, by the so lovely candy! I was dreaming with it because your giveaway is so sweet! Great work you make! God bless! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Bree dziękuję Ci za bobinki. Może nie wyszedł wierny wydruk (brak kolorów w drukarce), ale cięszę się nimi, bo dzięki temu mam porządek w tasiemkach;-)
    Pozdrawiam, a poniżej link do szpulek w moim wydaniu:

    http://diamentowykoszyk.blogspot.com/2011/07/bobbin-vintage-od-bree-postarzana.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Dorotko dzieki za zabawe!! Nagrody byly przecudne wiec nie dziw sie ze tyle chetnych:-)))) haha wlasnie sie zabieralam za robienie bobinek a tu patrze sa u ciebie:-) ja chcialam je obszyc materialem, Twoje sa przesliczne dziekuje, wiesz do dobry pomysl obdarowac reszte uczestniczek takim freebie, mi zawsze smutno ze nie moge obdarowac wszystkich, mam nadzieje ze sie nie pogniewasz jezeli swoje nie-wygrane uczesniczki tez obdaruje jakims freebie w tym stylu, ale oczywiscie nie bobinkami :-) czy to ok? podam oczywiscie ze pomysl byl Twoj!!! pozdrawiam cieplutko

    Syl

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje! Fajnie, na widelcu, podane wyniki;) Bobinki, to tak się to nazywa? Chętnie skorzystam, znów zamęczę Pana w drukarni nietypowymi wydrukami;)Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gratuluję Zwyciężczyniom!!!!

    I dzięki za bobinki :)))

    Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. No i pozostaje mi tylko wzdychać dalej .....i pogratulować zwyciężczynią :)))
    A Tobie życzę zdrówka:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Ależ to słodkie, że pomyślałaś o przegranych i zamieściłaś nagrody dla osłody ;-)) Kochana jesteś, wiesz? ;-) I nie choruj nam już więcej, no!
    A obu szczęściarom składam gratulacje;-)
    Ściskam czule!

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję Dziewczynom szczęścia! Naprawdę! Szczęściary :)
    Tobie, Bree życzę zdrówka!
    A na marginesie powiem, że szkoda, że nie wygrałyśmy w konkursie na przepiśnik, powiem szczerze, że obstawiałam Ciebie :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  43. Dziękuję za zabawę, pocieszyły mnie te piękne bobinki:))) Bardzo pomysłowe - dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  44. Hi juz jestem :)
    Gratuluje szczesciarom wygranej.
    Moje bobinki utknely, jeszcze nie nakleilam tych grafik ale mysle ze niebawem nadrobie.
    Sciskam
    ps:zaraz skrobne maila

    OdpowiedzUsuń
  45. Gosiu - dziekuje, moze innym razem sie uda, Ty tez bylas jedna z moich faworytek, buzka

    OdpowiedzUsuń
  46. Dziękuję za zabawę i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  47. Przegapiłam to candy, ale z niecierpliwością będę czekać na następne. Gratuluję zwyciężczyniom.

    OdpowiedzUsuń
  48. niestety przegapiłam! nauczka na przyszłość , że trzeba byc czujnym! Ale gratuluje dziewczynom :-)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie, że dzielisz się swoimi grafikami.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  50. PRZEPRASZAM,ŻE DOPIERO DZIS-ALE WCZESNIEJ NIE MIALAM MOŻLIWOŚCI -PODZIEKOWAĆ ZA NIEZŁE EMOCJE...BUUUUU JAKA SZKODA,ŻE NIE WYGRALAM-POZDRAWIAM GORACO!!!

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratuluje wygranym.Pieknie tu u Ciebie.Pomysl na bobinki wspanialy.Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluje zwycięzcom! Ja dojrzałam Twoje Candy 2 dni przed końce i stwierdziałm, że to już ciut za późno:( przepiękne bobinki chetnie je wykorzystam przy porządkach w moich szyciowych gadżetach. Pozdrawiam i dużo zdrówka życzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  53. Sentimental Living - ajjj nigdy nie jest za pozno :)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  54. Gratuluję szczęściarom, może w następnym los się do mnie uśmiechnie:)Bobinki fajoskie,
    pozdrawiam
    Bea, Galeria Dekodom

    OdpowiedzUsuń
  55. Gratuluję Szczęściarom!!! dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. o rany, to ja taka nierozgarnięta, że nie przeskoczyłam na druga stronę komentarzy i nie widzialam, że się opublikowały ;)
    gratuluję dziewczyny i zapraszan ma CANDY u mnie!

    OdpowiedzUsuń
  57. Buuuuuu... nie udało się;) Ale serdecznie gratuluję zwyciężczyniom. A bobinki cudne- dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  58. Czesc Bree,

    komoda jest z "Impressionen". Bardzo je lubie.

    Pozdrawiam rowniez cieplo

    Pa

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  59. Witaj ,chociaż nie brałam udziału w Twoim candy ,pozwoliłam sobie skorzystać z wzorów na bobinki - są przepiękne.Bardzo ,bardzo Ci dziękuję mam nadzieję że nie masz nic przeciwko temu /wykorzystam je tylko na swoje prywatne potrzeby.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  60. prześwietne bobinki! dzięki!:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Just found your blog from GURIA-and love the spools. --I hope it is ok that I saved them -I will love to use them for some creations-
    Thankyou.
    xo,Dorthe

    OdpowiedzUsuń
  62. Hi Dorthe :)
    Glad to See You!
    greetings

    OdpowiedzUsuń
  63. Dziękuję za bobinki, wydrukowałam sobie i na pewno wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Bobinki przecudnej urody a zwyciężczyniom gratuluję. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...