27 sierpnia 2012

Retro feelings .....




Tytul  odnosi sie do zdjec, ktore umiescilam na sam koniec :) To takie wspomnienie, waznego wydarzenia, ktore mialo miejsce w lipcu.

Witajcie !!!! Dzis bedzie malo slow ale duzo zdjec i duzo sympatii. Po pierwsze dziekuje Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim postem, jest mi naprawde bardzo milo je czytac, powracac do nich, nawet mimo, ze  nie pojawiam sie czesto tak jak kiedys, Dzieki dziewczyny, jestescie wspaniale !!!!

Petunia - lubie to slowo, imie, choc kwiat nie za bardzo :D Kiedys juz szylam poduszki z tym motywem, i nadszedl moment by  uszyc ponownie. Niedlugo bedzie  ozdoba  mieszkania Nowej wlascicielki. Przy okazji druga  uszylam dla siebie :)







Transfer nitro, tekst w napisany w programie graficznym. Zawsze pytacie sie mnie o czcionki ktore uzywam w swoich pracach. Gdybyscie byly zainteresowane, w nastepnym poscie dam mala rozpiske, moich ulubiencow. "Chcecie" ??? :D

Chyba wszyscy znaja Atene :) Przez kilka lat (ho ho , mocne slowa) blogowania byla jedna z pierwszych osob z ktorymi sie zaprzyjaznilam, laczy nas naprawde duzo i co rusz odkrywamy podobne podobienstwa :)
Anetka sprawilam ogrom szczescia prezentami, ktore  od niej otrzymalam. Wiec teraz  zamieniam sie w chwalipiete ;)
Torba ! ktora chcialam miec, chcialam zamowic, kupic itp,  dostalam jako prezent !!!






Pewnie juz ja widzialyscie u Anety, jest rewelacyjna, tak solidnie wykonana !! ahhhh :*
i oczywiscie to nie koniec. bo oto co znalazlam w wielkiej pace :D



ceramiczny szyld, ktory byl dla mnie marzenien, slodka rybka z gwiazdka....







lyzeczki ....







cod, miod, malina :)
miodek malinowy z Maciejowa....




i





 aaaaa tasiemki :) i to jakie !!! z moimi inicjalami !!! 
o rany 

Kochana dziekuje Ci bardzo bardzo !!!!! brak slow... Ty wiesz ...

i retro czekolada, cudowne opakowanie !!!







I tym sposobem, doszlam na koniec posta :)




R E T R O   F E E L I N G S 














Ta magiczna dla mnie/dla nas  sesja odbyla sie podczas naszego pobytu w  Szczecinie   o ktorej pisalam  w ostatnich postach.
Na pierwszym zdieciu widzicie Moja Mala chrzesnice  - to ta w tym slodkim czepku :D


Duzo zdjec  i jednak troche slow ;)

Milego Nowego Tygodnia !!!!!

Pozdrawiam cieplo 




80 komentarzy:

  1. Jej, ale śliczności...jednak chcę się przede wszystkim odnieść do fantastycznej sesji zdjęciowej, która robi na mnie ogromne wrażenie...piękna!
    Śliczne podusie i prezenty od Atenki. Atenka jest wspaniałą osobą!:)
    Śliczny blog:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sesja zdjęciowa, urocza. Prawdziwe retro:) Poduszki super wykonane. Prezenty od Ateny do pozazdroszczenia :) Pozdrawiam serdecznie Wiola z niemazaco.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sesja.
    Gratuluję prezentów o d Anetki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prezenty i piękna sesja ! :)
    Zakochałam się w rybce! Obłędna ! :D
    Miłego dnia .

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty cudne, ale sesja, no cóż brak mi słów, macie wspaniałą pamiątkę i pewnie mnóstwo dobrych wspomnień i dobrej zabawy:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo tak wspomnienia niesamowite I Kliimat takze, pozdrawiam

      Usuń
  6. Cudowna sesja:-) naprawdę wyjątkowa!
    I prezenty to wiadomo:-)))pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tradycyjnie zaczne od poczatku bo tak duzo mam do napisania abym tylko niczego nie pominela.
    Podusie piekne, takie swiezutkie i bialutkie, eh.. nowa wlascicielka bedzie oczarowana.
    Tak oczywiscie ze chcemy cos wiecej o czcionkach, te Twoje sa zawsze wyszukane, dlatego jestem na tak!
    Oj, o prezentach ode mnie nie bede sie rozpisywac hihi, ciesze sie ze torba spodobala sie, ale to wiesz.
    Zdjecia retro OMG brak slow, ja zreszta juz je podziwialam i wzdychalam, swietny pomysl, wygladacie fantastycznie. Podoba mi sie pomysl!
    A co to Lunki dzis nie ma :(
    usciski kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok Wiec czcionki beda, a Luna ahhh juz jej tu zaduzo hahaha
      Dziekuje za wszystko :)

      Usuń
  8. uwielbiam patrzec na sesje zdjęciowe w stylu retro....
    sama planuję podobna małemu w takim stylu na początek przedszkolnej przygody :)
    także pełen zachwyt fotkami !!!

    a prezenty od Anetki kapitalne...

    OdpowiedzUsuń
  9. jasne Kochana, dawaj posta o czcionkach :)

    a sesja przepiekna :)

    widziałam jej zapowiedx :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Droga Bree,retro zdjęcia kapitalne,bardzo mi się podobają!
    Poduszki świetne,pieknie je uszyłaś.
    A torby od Ateny to Ci zazdroszczę okropnie ! :-) Jest cudna,już podziwiałam ją u Ateny.Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  11. O PIĘKNA PANI:)))SESJA ZJAWISKOWA...A O PREZENTACH NIE WSPOMNĘ...ZAZDOSZCZĘ:)))...A PETUNIA..MOJA ULUBIONA PODUSZKA:))...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiedzialam ze wspomnisz o petunii :) tez uwielbiam, sciskam

      Usuń
  12. Jesteś pewna Dorotko, że to 1932 rok! ;) Sesja zjawiskowa! Najgorzej, że nie bardzo wiem kto jest kto ale pewnie to Ty jesteś ta śliczna Duszyczka o zalotnym spojrzeniu! ;) Tą dziewczynkę z ostatniego zdjęcia schrupałabym jest taka słodka! ;)
    Mamy takie same inicjały jakby co! ;)
    Piękne prezenty a Twoje poduszki zachwycają moją główkę, która by się w nich położyła!;)
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekne podusie, cudne prezenciki dostalas od Anetki, ona jest niesamowicie utalentowana, ja wlasnie czekam na koszyczek na chleb, ktory u niej zamowilam, a Twoja sesja retro jest rewelacyjna, pozdrawiam cieplutko:)Zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hahaha no wlasnie nie napisalam ktora to ja, ale chyba to widac ;) ta w sukience w czerwone kwiaty, a rok Wiem Wiem jest nieodpowiedni ale taka juz mialam ramke, sciskam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziś mam dobry i przesiąknięty pięknem dzień!
    najpierw przyszła do mnie książka Mimi, przepadłam
    potem w skrzynce znalazłam nowy katalog IKEA,
    przed chwilą byłam u Atenki właśnie i szczęka mi opadła, przepadłam
    a teraz przepadłam u Ciebie Bree, piękne, klimatyczne zdjęcia, wszystkie, bez wyjątku, te na końcu w szczególności, niesamowita sesja :) marzy mi się taka, potrzebuję dobrego fotografa!!! ;)
    i też lubię słowo petunia ;)

    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  16. łaaa jaka boska sesja!!!!!!!!!!!!fantastyczna
    i prezenty-no,no :]
    poduchy są cudowne

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej jakie cudne te poduchy!! Piękne:))
    Pozdrawiam
    agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zaczne od końca :)Przepiekne zdjecia! Prezenty od Anetki sa wyjatkowe. Zauwazylam, ze ona ostatnio uzywa odrobine czerwieni:) Tasiemka z inicjalami No.1! No i torba? MARZEEEEENIEEEE! Z poduch pewnie bedzie wlascicielka zadowolona, bo sa czarujace, jak wszystkie Twoje prace!
    Sciskam ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia bardzo klimatyczne. Niepowtarzalna pamiątka i doskonały pomysł. Poduchy marzenie. Prezenty niesamowite. Co tu dużo gadać...

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj taaaak, Atena jest znana z przepięknej twórczości i ogromnej sympatii. Zarówno Jej, jak i Twój blog, zawsze mnie czymś zachwyca, zaskakuje, inspiruje... :) Nostalgiczna sesja jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Jejku, jakie wspaniale retro zdjecia rodzinne!!! Zazdroszcze sesji!
    Petunie na poduszkach swietne, tez mam dwie. Prezenty od Ateny piekne, szyldzik i tasiemka z inicjalami..az mi slina na nie pociekla;-)
    sciskam goraco
    B.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bree, nie wiem co najpierw chwalić czy poduchy, czy prezenty (tych to też zazdroszczę) czy sesję?
    Rany wszystko świetne!!!! Czcionki pewnie że chcemy!!!!!
    A jak Wam się udało namówić panów na taką sesję? Super mieliście rekwizyty!
    Buźka xxx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszko ahhh panowie przodowali, , odgonic ich nie moglysmy, maja najwiecej zdjec, moze jeszcze pokaze, rekwizyty w polowie Mileny I moje, wiozlam ten majdan specialnie z de hahaha

      Usuń
  23. Bree a ta Twoja koleżanka to nie ma na imię Iza może? rocznik 75, albo 74?
    ps- ślicznotka z Ciebie-obojętne w której epoce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki slonce, ahhhh niee, to Moja psiapsola Milena rocznik 79 :)

      Usuń
    2. asz podobna podobna
      daj namiar moze kiedys skorzystam z fotografa-bo widac ze robi zdjecia sercem a nie portfelem

      Usuń
    3. :) juz Ci skrobnelam @ :D

      http://milenamichno.blogspot.de/

      Usuń
  24. Taaak Myszka podsunęła mi pomysł... będę wypożyczać rekwizyty na sesje zdjęciowe!;)
    Dorotko tak domyśliłam się że to Ty!;) Fajną minę zrobiłaś na tym zdjęciu z datą! Paaa!

    OdpowiedzUsuń
  25. Sesja cudowna. piękna!!!!
    A prezenty....Ach!
    Nie mogę nic więcej napisać, bo słowa zbędne

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznego byka strzeliłam, musiałam usunąć, matko jaki wstyd :)
      no wracając:
      czekamy na czcionki, bo pięknie je dobierasz i całość tworzy fajną kompozycję - co widać na Twoich poduchach. Prezentów pozazdrość a taka sesja to świetna pamiątka, bardzo stylowo wyglądacie,
      miłego tygodnia
      Marta

      Usuń
    2. A tam wstyd, zdarza sie :D Czcionki beda beda, w kolejnym poscie, pozdrawiam cieplo.

      Usuń
  27. Sesja rewelacyjna! Ostatnie zdjęcie jak dla mnie naj naj.
    Prezenty od Atenki co tu pisać, same wspaniałości.
    Poduchy, moje marzenie. Na samą myśl o zapachu nitro dostaję ataku migreny:( Czy to bardzo śmierdziucha jak się robi taką piękną poduszkę? Może jednak zaryzykuję i spróbuję?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj smierdziucha bardzo bardzo :( dlatego kombinuje by kupic citra. sciskam i dziekuje za mile slowa

      Usuń
  28. sesja przepiękna, zazdroszczę takiej pamiątki
    buziaki
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  29. WOW! WOW!WOW!!!!!!!!
    Nie wiem od czego zaczac! Dobra. No te foty to normalnie CZAD!!! Sa piekne, originalne, sentymentalne i romantyczne! Cudowne!
    Piekna pamiatka a Twoja chrzesnica jest slodka!

    Torba od Anetki- nooooooo! Jest peikna, na prawde dlugo patrzylam u niej na nia i nie moglam oderwac oczu. Jest po prostu odszyta po mistrzowsku! Prezenciki sa przesliczne!

    Sciskam kochana!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki slonce !!!!!
      aneta to mistrzyni i moj guru szyciowy hahaha

      Usuń
  30. wspaniała to chyba była przygoda z ta sesja...piękne zdjęcia!!!czcionki no pewnie opowiadaj nam wszystko!!!:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  31. ooooooooo jacy my fotogeniczni!!!!! Dori, dzięki że nie umieściłaś foty z moją grymaśną minką :) tak, mamy cudowną pamiątkę, to prawda i Katia taka maleńka, teraz to już pulpecik. Super obróbka Dori, teraz ja będę musiała pospieszyć się i także zamieścić co nieco. zmobilizowałaś mnie kochana.
    Piękne masz te podusie, delikatne i subtelne. Fakt, że jak nie skojarzysz z kwiatkiem to petunia brzmi cudownie.
    Zazdroszczę ci takich znajomości tasiemkowych, zakochałam się w tej osobistej wstążeczce. Możesz teraz przewiązać nią nasze stare listy hihi. całuskii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Musze je przywiezc i Ci zeskanowac, szczegolnie, te z pikantnymi opowiesciami hahaha

      Usuń
  32. Pocztówka piknikowa rewelacyjna:)) Gratuluję tych fotek, świetne i pamiątka będzie dla potomnych, chyba się połapią w stylizacji? :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Sesja fantastyczna...podziwiam zdjęcia. Super!A podusie i torba są przepiękne...oczarowały mnie!!!

    Ślę słoneczne pozdrowienia i uśmiech serca pozostawiam*
    Życzę miłego dnia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetna sesja !pozazdrościć ;) , podusie fajniutkie , a prezenty pierwsza klasa torba superowa :)
    a o czcionki też poprosze :)
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo oryginalne zdjęcia! Wspaniała pamiątka :)
    Śliczne prezenty dostałaś, patrzę z nieukrywaną zazdrością...
    Petunia - ładne imię dla dziewczynki :)
    Czcionkom mówię duże tak! Bardzo się przyda taki post!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na candy :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam sie z imieniem Petunia :D
      Pozdrawiam cieplo

      Usuń
  36. Jakie to wszystko dzisiaj ładne u ciebie , sesja , boska .
    A czcionki tez jestem ciekawa ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje za odwiedzinki, pozdrawiam

      Usuń
  37. Witaj Dorota
    Ale wspaniałości dostałaś:) przepiękne przedmiociki od Anetki:)ja też jestem szczęśliwą posiadaczką takiego szyldziku:)
    Sesja przecudna:)
    Ściskam

    OdpowiedzUsuń
  38. ślicznie wyszłaś na zdjęciach:)gratuluję pięknej torby:)i bardzo chetnie hemnes schoenenkastorad dot. czcionek ktorych używasz do swoich prac:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowna retro sesja :) Wspaniałe prezenty i zdobycze :) Nostalgicznie mi się zrobiło...

    OdpowiedzUsuń
  40. Z zapartym tchem czytałam, oglądałam.... No i cóż, powielić muszę wszystkie ochy i achy, bo i sesja przecudna i prezenty urocze i Twoje poduchy do pozazdroszczenia... no i tak, tak, chcę o czcionkach! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  41. Dzieki wielkie dziewczyny !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  42. Sesja przepiękna! W końcu mogę wstawić komentarz, ciekawe czy się u Ciebie wyświetli.
    Prezenty świetne i torba super ale ostatnie zdjęcie...oczu oderwać nie mogę-piękne!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest !!! :D

      dzieki pieknie za mile slowa :)

      Usuń
  43. piękne te prezenty! I twoje poduchy tez swietne.
    A sesja wywołała u mnie banana na twarzy :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Chcemy chcemy!!!
    Bardzo piękna sesja, a panowie w tych kaszkietach...uwielbiam:)
    Bardzo bardzo podoba mi się grafika na poduszce...a utrwalasz ją jakoś? Czy transfer nitro utrzymuje sie po praniu?

    anetka sprezentowała Tobie same wspanialości - jak to Anetka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje pieknie :)

      Transferu z nitro nigdy nie utrwalam, jedynie po skonczeniu pracuje porzadnie zelazkiem,rzeczy stworzone ta metoda piore w recznie w delikatnym plynie do prania, jak do tej pory wszystko sie ladnie trzyma :) pozdrawiam cieplo

      Usuń
  45. Ale prezenty-cudowne, ale od Ateny nie mogły być inne.
    Poduszki super,
    a sesja marzycielska-przepiękne zdjecia!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. Dorotko, no normalnie przepadłam! Sesja jest zachwycająca, klimat obłędny - i na pewno zabawa przednia ;-) Wyszłaś na zdjęciach bardzo, bardzo... Ty ślicznotko ;-)
    Jak ja lubię te biele u Ciebie, lekkości, niedomówienia...
    Ściskam czulee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za piekne slowa !
      To jest to! niedomowienia.... brakowalo mi tego slowa, dzieki kochana :*

      Usuń
  47. Jeśli chodzi o sesje to jestem w tym temacie wybredna , nie lubię wymuszonych zdjęć a Twoje w klimacie retro są po prostu bajeczne! B A J E C Z N E!
    Wspaniała pamiątka

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  48. Boska sesja! a torba świetna :) jak ją zobaczyłam to zamarzyła mi się taka :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do mnie na bloga po małą niespodziankę :)

      Usuń
  49. Prezenty piękne a sesja niesamowita!!!świetne zdjęcia!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. Same cuda ;) ładne bardzo. Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
  51. Zaczarowana sesja, skrycie marzę o podobnej scenerii:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zachwycająca sesja zdjęciowa i do tego w moim rodzinnym mieście :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna sesja:) A wstążeczka to i moje panieńskie:)inicjały.Szpulkowa torba cudo. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  54. Piękne zdjęcia, prezenty ,cudo! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękna sesja! też ciągle myślę o takiej by zrobić naszej trójce "w starym stylu" no kocham! :)

    OdpowiedzUsuń
  56. cudowna sesja. rewelacyjny i bardzo oryginalny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  57. Boskie fotki!!!! Gratuluje!!!
    pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam ogromną słabość do takich stylizowanych sesji. Pięknie uchwycony klimat.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...