02 maja 2014

Hello Maj ....



Witam w majowym nastroju, w maju ktory przywital mnie chlodno i wietrznie. Czy u Was tez taka  pogoda majowkowa.






Baaardzo baardzo dziekuje Wam za zyczenia swiateczne, mam nadzieje ze i ja dodarlam do wszystkich, staralam sie naprawde.
Nawet nie wiem kiedy ten czas zlecial, od stycznia do maja hmm odkad moj synek pedzi jak szalony / ciezko mi zatrzymac czas, ba ciezko go dogonic haha. Ale od czego jest aparat, zdjecie duzo mowi wiec nie rozstaje sie z aparatem. Kocham fotografie analogowa, wlasnie zapakowalam swiezutka klisze b&w do mojego starego zenka i jak pogoda pozwoli ruszam w teren. Co jak co ale takie zdjecia  maja dusze / jak dla mnie. Znalazlam tez klisze przeterminowana z 1998 w kolorze,ta tez uzyje / moze wyjsc ciekawy efekt.


          A poki co kilka fotek urlopowych z pl 




i tulipany, ktore calkiem calkiem przypominaja piwonie, cudna odmiana !!!




i moje ukochane niezapominajki 
z dedykacja dla Was .....





ciag dalszy nastapi....bo wkoncu to maj !!!!


i mam mala zapowiedz 

dawka czcionek / mam nadzieje ze Was zainteresuja, niektore sa naprawde swietne!






z pozdrowieniami ...






33 komentarze:

  1. U nas nie kwiecien plecien tylko maj przeplata :o)
    Na szczescie do poludnia bylo calkiem pogodnie, wiec piknikiem przywitalismy maj.
    Cudne kwieciste fotki!
    Wielu pieknych motywow i slonecznych dni zycze!
    Sciskam
    Frida

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana, mam nadzieje ze Ty tez bedziesz pisac czesciej, sciskam

      Usuń
  2. Cudny ten maj u Ciebie :)
    o tak czas pędzi jak szalony, aż trudno oddech złapać ;))
    analogowe zdjęcia .... coś pięknego ....
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pedzi pedzi ale przynajmniej robiac fotki mozna go zatrzymac dla samej siebie.. pozdrawiam

      Usuń
  3. nabrałam się na żółtą piwonię:):):)
    słońca życzę, co by klisza mogła się wypstrykać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a powiem Ci ze sa jeszcze kolorze czerwonym i rozowym, to juz wogole mozna sie nabrac, pozdrawiam

      Usuń
  4. Miłego fotografowania, czekam na zdjęcia. My też idziemy w plener;-))
    Pozdrawiam
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, oo tak fotki beda a jakze ! pozdrawiam

      Usuń
  5. 9 stopni pada i wieje.... więc rozpalamy w kominku i grzejemy się,oby do wiosny, coś zimne zośki i ogrodnicy wcześnie szleją ;))
    czekam na czcionki bo wyglądaja cudnie ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak pogoda hmmm dziwna jutro podobno taka sama, ehhh a ja czekam na ten prawdziwy maj! sciskam Ulenko!

      Usuń
  6. London bardzo deszczowy wręcz listopadowy od wczorajaszego ranka, ale nastroje dobre, usmiech na twarzy a maj w sercu :)
    Cudownych chwil życzę!
    Pozdrowienia i serdeczności
    Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hallo Londyn !o wlasnie usmiech na twarzy i w sercu maj! to motto na przyszle dni, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Piękne zdjecia
    czekam na link czcionki, bardzo mi się podobaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jagus juz edytowalam post takze zapraszam, pozdrawiam

      Usuń
  8. Maj, maj.... wczoraj było pięknie i ciepło, dziś zimno i deszczowo, ale my nic.... twardo rozpaliliśmy grilla w ogrodzie i zajadamy w domu ;-)
    Noooooo kochana przy dzieciach czas galopuje nie wiadomo kiedy.

    Ściskam )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie ahh ten maj, narazie nierozpieszcza, ale i ja swoj pierwszy grillek mialam , pozdrawiam cieplo

      Usuń
  9. Piękne kadry! Niezapominajka cudowna! ...dla mnie idealne chwile na zbieranie i suszenie wiosennych kwiatów, które później można wykorzystać, np do zrobienia zakładek lub obrazków :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo wlasnie, suszone kwiaty zamkniete w szklanym obrazie hmm dzieki za natchnienie, pozdrawiam

      Usuń
  10. o jak ja lubię Twoje zdjęcia :) pstrykaj, pstrykaj, a później koniecznie nam pokazuj :)
    ściskam wiosennie, majowo i niestety u mnie też zimno ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia:)) Ja się teraz zastanawiam gdzie się podział mój zenit, którego jeszcze na studiach używałam:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. My trafiliśmy na dobrą pogodę, rowerowa wycieczka się udała i większość planów zrealizowaliśmy.
    Śliczne zdjęcia, sama też uwielbiam takie robić.
    Dzięki za inspirujące czcionki!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia, widać, że robione z pasją :) czcionek muszę spróbować, bo jeszcze nigdy nie instalowałam... Pogoda ma się poprawić także bądźmy dobrej myśli :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. u nas w Norwegii to śnieg sypał ;) :P więc cóż, nie fajna pogoda... choć dziś słonecznie nawet, tylko zimny wiatr wiał, ale w końcu mam nadzieję, że bedzie cieplej :)
    Dzięki za czcionki :* muszę sobie wgrać, poprzednie mi poznikały :(
    Pięknego maja! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie pogoda nie najgorsza a majówka wciąż trwa! Super czcionki, dzięki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej, juz wrociliscie?
    Cudne foty, jak zawsze zreszta, chcialabym ich oczywiscie wiecej :)
    A maj jest jakis dziwny i zimny. Czekam z utesknieniem na cieplejsze dni.
    Dzieki za czcionki z pewnoscia cos sciagne.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne te niezapominajki.. ;) Pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdjęcie niezapominajek obłędne! A czcionka ROSTY --> chyba powędruje do mnie na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To nie ta pora w blogowym kalendarzu ale Wesołych Świąt - pod majem - Tobie i Twoim bliskim życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia świetne! Czuć majówkę, lecz niestety wakacje już za nami :c

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...