05 listopada 2013

.............



U mnie tez jesien ......
co prawda  moze nie jest juz tak pieknie i zlociscie ;) ale to przeciez nadal jesien.
Zdjecia zrobione jeszcze podczas naszego dlugiego pobytu w pl - jednym slowem nasz pobyt byl wspanialy i oczywiscie juz tesknie...





Starenkie drzwi szpitalne - mam nadzieje ze ich nie odnowia.



a te zrobione juz u nas



Polecam ogromnie Ogrody Krolewskie - Herrenhäuser  Gärtenklik i klik ) 
Cudowne miejsce, szczegolnie park, gdzie zawsze znajde jakas przystan w zaciszu, chodzimy tam z synkiem na spacery. A wlasnie, moj maly/niemaly brzdac niedawno skonczyl 10 miesiecy,  no i juz 10! to bylo  przeciez zaledwie przedwczoraj, jak tulilam go na brzusiu w dniu jego narodzin, ahhhh. Dobrze ze zdjecia robimy codziennie :) Pamietam, ze ja mam malo swoich zdjec z mojego wczesnego dziecinstwa, jedyne to z chrztu a reszta to juz jak mialam 2 latka.... szkoda, dlatego  ciesze sie kazda chwila i staram sie  zamykac kazda chwilke....






Obiecuje, ze nastepny post bedzie szyciowy :D taaak wreszcie  usiadlam do maszyny :)


Dostaje wiele pytan na @ jakim aparatem i obiektywem robie zdjecia. Potaram sie by pod kazdym postem byla krotka notka na ten temat,a  tak na szybko  obecnie canoc 600D, obiektyw sigma, czasem cos pstrykne szerokokatnym ale nie kojarze fotek na blogu, teraz ucze sie  na sigma 105 ooooo wdzieczne szkielko :)


Powspominam jeszce moj pobyt w Polsce.....

 "To miejsce" zamierzalam odwiedzic juz dawno. W moim bylym rodzinnym miescie, chyba jest jedyna galeria...
Zapraszam na dluga fotorelacje z moich odwiedzin w pracowni PtasiLas 










Moje ulubione












kilka ujec z pracowni










Tych "Panow" lubie w stanie surowym :)tzn niepomalowanym



               
                              ...joga...


Wlasciciele Galerii Iwona i Piotr tworza  przepiekne rzeczy to co tam polubilam...to spokoj i pasje
Jesli bedziecie kiedys na srodkowym wybrzezu zachecam do odwiedzin, prace artystow sa tez dostepne w innych galeriach na terenie polski.
a tu stronka pracowni na facebooku klik


pozdrawiam cieplo wszystkich ktorzy mnie jeszcze odwiedzaja i pamietaja :)







36 komentarzy:

  1. jak ten czas szybko leci mały juz taki duzy ;)
    a drzwi sa piekne lubie takie stare zniszczone ..
    a ta pracownia -galeria to cudo !
    pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zakochałam się w tych drzwiach:))))... i ten kolor!!!! a synuś ma przepiękne oczyska:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Synuś jest przesłodki-mały mężczyzna!!!
    Pracownia wygląda na Twoich zdjęciach na magiczną:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie, że pamiętamy :)) Dla takich zdjęć warto do Ciebie wracać :)) Piękne jesienne wspomnienia i synuś uroczy , a i w galerii chętnie zostałabym na dłużej :)) Pozdrowionka Bree

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje za piękna sesje zdjęciową , figurki sa cudne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdjęcia piękne.
    Stare drzwi mnie urzekły, u nas też jest stary szpital i stare drzwi ... lubię takie zdjęcia.
    Synek śliczny , och mój ma już dwa latka, czas pędzi , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany!zakochalam sie w tych Panach Aniołach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne zdjęcia, najbardziej uwiodło mnie to drugie w kolejności, ale wszystkie są niesamowite...

    OdpowiedzUsuń
  9. no pamiętam to zdjęcie z Twoim brzuszkiem, które tworzyło napis "boy" :) kurcze ale już masz dużego faceta! :) ale sama wiem jak ten czas z maluchami leci :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką jesień to ja uwielbiam, cudowne zdjęcia, a galeria jak widzę skrywa wiele skarbów:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat dla synusia:) Wiem jak to jest, każdy kolejny miesiąc życia dziecka, to wielkie wydarzenie. Moja młodsza skończyła kilka dni temu 14 miesięcy:) No i zapomniałabym - zdjęcia piękne:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna ta jesień w Twoich kadrach zaklęta ...

    OdpowiedzUsuń
  13. pozdrawiam i ja :) piękni ci panowie ;) i w ogóle magicznie u Ciebie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku, Dorotko... jaki Twój synuś jest super facet! ;-) W tym kaszkiecie po prostu słodziak;)) Piękne zdjęcia jesieni, co polska, to polaska, prawda? A w tym roku była wyjątkowo złota ;)
    Janioły rewelacyjne, takie naturszczyki ;)
    Fajnie, że się pokazałaś...
    Ściskam czule ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj Dorotko!
    Też nadmienię, że synuś urósł i nie samowite jak ten czas szybko mija!
    Galeria klimatyczna i taka anielska...
    Jesiennie powiadasz... widzę kasztany i jest ok ale skąd o tej porze krzewuszka! ;)
    Ciepełka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzwuszka??? oswiec mnie :) bo nie mam zielonego pojecia :)

      Usuń
    2. Chodzi mi o tego kwiatka w słoiku! ;)

      Usuń
  16. A zapomniałam!
    U nas to rzadko kto odnawia takie piękne drzwi tak więc nie martw się! W najgorszym wypadku wymienią je na nowe! A te pewnie trafią do czyjegoś pieca....
    .

    OdpowiedzUsuń
  17. Bree, jaki On już duży!!!!! Ale ma oczęta piękne, oj będą się panny oglądały:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię takie stare drzwi. Też mnie zawsze fascynują ślady ich historii.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej dziewczyny, pieknie dziekuje za komentarze, naprawde duzo dla mnie znacza bo dlugiej przewie, Kochane Jestescie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Relacja z Polski bardzo mi sie podoba. Galeria magiczne miejsce, te anioly sa ekstra. Drzwi zreszta tez, i jaki to wdzieczny obiekt do fotografowania. Ja jakis czas temu zrobilam tez zdjecia pewnym drzwion i tez w takim zielonkawym odcieniu, wlascicielka ucieszyla sie ze je uwieczniam bo podobno maja byc wymenione, szkoda takich cudeniek.
    Eryk oczywiscie uroczy dzentelmen.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  21. Oj nooo dlugo Cie nie bylo! :)
    Eryczek to juz kawaler, przepiekne zdjecia!
    Aaaaa te drzwi... wow! Przecudne po prostu i.... u mojej babci w domu byla dokladnie TAKA SAMA klamka! Ales mi teraz pokazala! :)
    Ta pracownia jest niesamowita!!!

    Do niedlugo Kochana!
    Sciskam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  22. hej hej! dobrze, że jesteś, bo już się stęskniłyśmy za Tobą!:)))
    przepiękne zdjęcia i ta relacja z pobytu w naszym kraju...bezcenna
    widać, że tęsknisz, że darzysz Polskę ciepłym uczuciem:)
    śliczne ujęcia, te stare drzwi robią wrażenie no i pracownia! zdolniachy tam pracują, bo takiego Pana to i ja chętnie bym przygarnęła... :)))
    bardzo dobrze, że robicie tyle zdjęć! Synek jest cudny, a zdjęcia to najlepszy zapis naszych wspomnień...
    uściski posyłam! do szybkiego:*

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne miejsca pokazałaś. Galeria niesamowita. Uwielbiam takie miejsca, aż trudno mi z nich wychodzić.
    fajnie, że tyle Maluszkowi zdjęć robisz. Kiedys będziecie mieli co razem oglądać.
    Pozdrawiam cieplutko i na Candy do mnie zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wspaniałe zdjęcia!!!!Profesjonalne!!!!! Drzwi naprawdę boskie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam klimat Twoich zdjęć,inspirujesz. Drzwi fantastyczne-ach te wspomnienia:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne figurki!!! te uskrzydlone - czad, przypominają mi się czasy liceum, glina... ;)

    Drzwi szpitalne są cudowne i z chęcią bym je sobie przygarneła hehe :>

    No i synek - jakiż on słodki! :) widzę, że też wyżywasz się fotograficznie na swoim dziecku hehe :> ;)

    Buziaczki dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow..... 10 mcy.... a mnie się wydawało, że ten Twój maluszek taki ciągle malutki :)))) śliczny jest :)))

    Zdjęcia cudne, klimatyczne, a te figurki obłędne, mają taką magię....

    Ściskam :))))
    (nie wiem czy już dałam Ci znać, że zmieniłam adres bloga http://arttextillhouse.blogspot.com/ - uaktualnij go :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie, juz poprawie adres.

      Usuń
  28. Dziekuje pieknie za komentarze :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej omineły mnie w tym roku kasztany! Jak to się mogło stać...??
    Piekne zdjęcia! 10 miesięcy przystojniaka to już duuużo, mój ma dopiero 3 :) I też nie daję mu spokoju jesli chodzi o zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana, z Twojego bloga zawsze wychodzę oczarowana...piękne zdjęcia, miejsca, piękni Wy, Ludzie przez duże L. Uściski!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...