21 października 2012

......



Dzis bylo tak pieknie tak przyjemnie, prawdziwa  zlota jesien, zreszta taka pogoda utrzymuje sie od kilku dni, wiec jak tu nie kozystac i  nie miec dobrego humoru. Wiem, ze i u Was jest pieknie.  Tak, wybralismy sie na spacer by  zrobic duuuzooo zdjec, jak to czasem bywa zabieramy sie do sesji a tu yyyyy 
"kochanie  pamietalas o baterii???" hee ja? to Ty pakowales ;) 
i tyle z dzisiejszych fotek. Ale bylo pieknie :) 
Mam nadzieje ze jeszcze uwiecznie jesien na zdjeicach, licze  na to :D

W sprawach szyciowych wreszcie ruszylo, powstaja nowe woreczki, pokaze nastepnym razem bo  czesc z nich jeszcze wymaga  "falbankowania" Natomiast ten ponizej, to drobniuta saszetka lawendowa, poleciala juz do Syl razem z mieseczka "nereczką" ozdobiona ta sama grafiką. U mnie w lazience stoi podobny zestaw, odkladam w niej bizuterie, (tu usmiecham sie do kochanej Inkwizycji) ktora wiem ze zaloze na drugi dzien.






To puzderko kupilam podczas ostatniego pobytu w pl, sa fajne promocje w sklepie Flo, polecam.

A ten sliczyny koszyk - przy nastepnej okazji pokaze go w calej okazalosci, przylecial do mnie az z Litwy :)



Milko bardzo Ci za niego dziekuje, jest wspanialy, dziekuje nie tylko za to, wiesz o czym mowa :)
Jak widac ciekawska Luna znalazla chwilowo swoj kacik, jest nim bardzo zainteresowana, spedza tam swoje popoludniowe drzemki, mam nadzieje ze szybko jej sie znudzi ;)

Niedziela oprocz wczesnego spacerku rozpoczela sie tez planami, czesto zapisuje notki, spisuje z mini karteczek, podrecznego mini lapsika,  wlasnie w niedziele, tak bym niczego nie pominela, kawusia - tym razem inka ;) musi byc




i jeszcze male slodkosci od ktorych jestem uzalezniona, choc panuje nad tym jak moge :) ahh dobrze ze nie czesto je kupuje de :D



 taaaaa male biale niewinne Michalki !!!!!!!!!!

O zgrozo jakie one pyszne, az boje sie  probowac tych nowych smakow :)
A to wszystko za sprawa Ateny ! Raz mi podeslala te cuksy i wsiaklam hahaha
Dzieki slonce hihih, ale wiem ze Ty tez jestes od nich uzaleniona hahaha




A teraz bedzie  troszke prywatniej.....
Myslalam napisac czy nie napisac......a ze to radosne zmiany i radosne chwile wiec nie moze tutaj zabraknac krotkiej notki o tym co teraz sie u nas dzieje. 
Niektorze z Was juz wiedza, moze niektore sie domyslaja
ostatnio nie za czesto bywam  na blogach, u siebie i takie tam....

Oto nasze male (no no) szczescie, ktore juz niedlugo powitamy :)na swiecie





Ciesze sie ze moglam podzielic sie z Wami ta nowina, teraz cierpliwie czekamy....





Alez dzis gwarno na blogach, mam nadzieje ze zaraz zabiore sie  za czytanie, widzialam dzis  u Was nowe posty i piekne zdjecia :) Wiec lece, a jak nie dzis to  zapewne jutro

do uslyszenia



aaaa CANDY nadal trwa, wiec zapraszam jeszcze kto chetny :D

98 komentarzy:

  1. Gratuluję słodkiego ciężaru:)Prześliczny brzuszek:)

    ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Breee,kochanie!!!Gratuluję :) cudna wiadomość,cudny brzuszek a w środku cudne maleństwo!
    Czekamy z niecierpliwością na nowego członka blogowego świata.

    Ściskam brzuszkowo.

    p.s.Białe Michałki też uwielbiam ;)

    p.s.2 Miseczka-nereczka świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh alez nam dzieciaczkow przybedzie prawda??

      siskam rowniez :)brzuszkowo :)

      Usuń
  3. Gratulacje!! Brzuszek cudny!!
    Woreczek uroczy i pewnie pieknie pachnie-uwielbiam lawende
    i Michalki:o)
    Pozdrawiam
    Frida

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję z całego serca! ale masz fantastycznego kota :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje !!! Piękny brzuszek ! :)
    To jedno zdjęcia, a przysłoniło wszystkie inne, które też oczywiście są piękne !
    tyle nowości dziś :)
    uściski !

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe wieści!!! Gratulacje serdeczne!!! Ale się cieszę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. brzuszek mnie na maksa ucieszył:) Czekamy!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje i wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam. PS. Tez jestem fanka bialych Michalkow;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Suuuper! Gratuluję! Ale wiadomość na koniec posta!!! Ja też piję Inkę.... bo lubię :) U mnie dziś również groszki, a za białe michałki dałabym się teraz pokroić (jest po 22, sklepu w promieniu kilometrów niet i gęsta mgła) No to trzeba kobiety zza granicy, żeby uświadomić sobie, jakie ładne rzeczy są u nas...
    Wszystkiego dobrego!
    marta

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki śliczny brzuszek ... :)
    Gratulacje ogromne - to tyle radości :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. Serdeczne gratulacje, cieszę się że podzieliłaś się z nami tą wspaniałą nowiną;) zdrówka dla Was!!!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzieki dziewczyny !!!!!!!!!!!!!!
    wzruszylam sie czyajac wasze komentarze.
    Fanki Michalkow rzadza !!!!!
    buzka

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Jak przeczytałam fragment o Ince to właśnie o tym pomyślałam :) Raz jeszcze gratuluję i życzę ładnej pogody i dobrego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna przygoda przed Tobą, Bree- czasami niezwykle trudna,ale wierz mi na słowo- nie ma nic lepszego na świecie niż trzymanie w ramionach swojego Okruszka ;)Trzymam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje!!! W tym czasie nie odmawiaj sobie przyjemności i słodkości, bo przecież wszystko to dla nowej Istotki ;) Przepiękny również stół ukazuje się na zdjęciach - sama o takim marzę...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, to zwykly maly solik, dol przemalowala na bialo i dodalam tylko napis :)pozdrawiam cieplo i dziekuje za mile slowa.

      Usuń
  16. Wiesz Dorotko przepraszam Cię ale ostatnią piękną nowiną sprawiłaś, że nie wiem o czym pisałaś! ;) Zaraz jeszcze raz poczytam ale muszę pogratulować Ci Duszyczki pod serduchem! Niech dobre Anioły będą z Wami! ;)Cieszę się Waszym szczęściem! ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Serdeczne gratulacje , super nowina, zdrówka dużo Wam życzę i ciesz sie każda chwilą , bo to cudny czas. buziaki i trzymam za Was kciuki

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! :) I życzę Wam obydwojgu samych radosnych i zdrowych chwil nie tylko w trakcie cierpliwego czekania. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. DOROCIU:)))))))))))))))))))) GRATULUJĘ:)))....JA NIEDŁUGO ZOSTANE CIOCIA ..MOJA PRZYJACIÓŁKA JEST W CIĄŻY..PIERWSZEJ:))...A CO DO MICHAŁKÓW,,,NALEŻĘ DO GRUPY UZALEŻNIONYCH NA BIAŁO:)))...ALE TE KAWOWE TEŻ PYSZNE:)))))

    OdpowiedzUsuń
  20. ojej gratuluje, cudnowna nowina, nie wiedzialam,ani też przypuszczałam ani trochę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. WOW!!!!!! Rewelacyjna wiadomość, gratuluję i życzę wszystkiego naj.... naj... naj....

    Cała reszta też cudowna, ale co tam przy TAAAAKIEJ wiadomości :)))))))

    Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Super!! Gratulacje! Życzę wszystkiego dobrego. Pewnie za jakiś czas będziesz miała trochę mniej czasu na blogi ale w tej sytuacji jest to całkowicie usprawiedliwione. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniałe wieści - dużo spokoju, zdrówka życzę teraz :)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Bree, kochana gratulacje:) Życzę Zarówno Tobie jak i Tatusiowi Maleństwa Wszystkiego Dobrego.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jaka wiadomość!! Gratuluję:-) i zdrówka Wam życzę:-) :-) :-)
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. ha miałam nosa od razu :p gratulacje Moja Droga,dużo zdrówka dla Was

    OdpowiedzUsuń
  27. Nowina przebija wszystko inne, super wieści, bardzo Ci gratuluję, a to małe jak napisałaś szczęście zaraz okaże się być największym na świecie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję Dorota:)z całego serducha:)
    Myślę, że teraz możesz pozwolić sobie na małe słodkie przyjemności:)
    Ściskam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowna wiadomość, Dorotko, no to będzie dopiero wielkie szczęście i radość! ;-)) To najważniejsza wiadomość tego postu! Będzie chłopczyk, tak? (zauważyłam kawałek napisu... 'boy'?)
    Nie liczyłabym, że Lunie znudzi się koszyk... jest piękny ;-)
    Nereczka nabrała eleganckiego sznytu, kto by pomyślał ;) Ja wciąż się waham, jak zaaranżować swój "szpitalny kącik" ;))
    Ściskam Cię, kochana, i uważaj na siebie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnia wiadomość - najważniejsza! Gratuluję przyszłym rodzicom i trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie!
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale cudownie!!! No to jedziemy na tym samym wózku, choć mnie już niedużo czasu pozostało do rozwiązania :D Mam nadzieję, że czujesz się dobrze i Maleństwo też rośnie zdrowo.
    A co do tych wszystkich rózności, to łazienkowy komplecik jest śliczny, a kociak super się w koszyk wpasował :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja sie domyslilam, pisalas, ze pijesz Inke hehe, taka cwana jestem;-). Gratuluje!!!!!!!!!!
    Kubek Paris suuuuuper, zazdroszcze!
    Buziaki Dorotko I dbaj o siebie

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję - to bardzo uroczy widok:) a białe michałki...oj jak doskonale Cię rozumiem :))a mój syn je chowa nawet pod poduszkę :)) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! Pięknie tu u Ciebie i sympatycznie. Zazdraszczam :)i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. gratuluje :) powiem Ci ze chlopcy sa tacy cudowni :):) Michalki Biale tez uwielbiam i ciesze sie ze za daleko do polskiego sklepu mam :P pozdrawiam goraco :)
    ps o pediatrze pisalam u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Kochana tak się cieszę, że podzieliłaś się tą radosną nowiną!Cudowny brzuszek!
    Koszyczka zazdroszczę bardzo bardzo, przecudny.
    Wiesz ja też uwielbiam Michałki ale te klasyczne najbardziej, ale dobrze wiedzieć że i ty je uwielbiasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Dbaj o siebie w tym stanie i ciesz każdym dniem bo to się z tym bobaskiem już nie powtórzy. A tak szybko mija....Mój wnusio ma już pięć tygodni a tak niedawno głaskałam go przez brzuszek jego mamy. Serdecznie pozdrawiam ...podwójnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję z całego serca, nie ma to jak kopnięcia takiego maleństwa, wspomina się z rozrzewnieniem po latach:)) Dbaj o siebie i duuużo śpij... dopóki możesz:))
    Koszyczek prześliczny!!! Nereczka z grafiką zapiera dech!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bree po pierwsze z całego serca gratuluję!:))) cudnie!
    a skarby jak zwykle same pokazujesz:) wszystko mi się podoba, oj wszystko bez dwóch zdań. ten stół i kubeczek Paris i kosz! i kotek i Twoje wszystkie projekty:)
    ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  40. Bree gratulacje z całego serca, cieszę się razem z Tobą, to wspaniałe wieści.
    uściski przesyłam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  41. Zacznę od najważniejszego - z całego serca gratuluję dzidziusia i życzę, aby przyszedł/a na świat cała, piękna i zdrowa, a tak na pewno będzie.
    Woreczki są fanstatyczne, bardzo lubię ten klimat...no i te zdjęcia ;) Twój blog jest bajeczny. Cieszę się, że w końcu na niego trafiłam! A pudełeczko z Litwy to świetny nabytek, nigdzie jeszcze takiego nie widziałam, a moje kotki też chętnie by tam się od razu schowały :))

    OdpowiedzUsuń
  42. Dorotko to cudowne, że nosisz pod serduszkiem swoje szczęście - dużo zdrowia, uśmiechu i samych radosnych chwil we troje :)

    Przesyłam słoneczne usmiechy
    Magda

    OdpowiedzUsuń
  43. dorotko - jak fajnie :)
    kibicuję brzusiowi
    zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  44. najserdeczniejsze gratulacje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana GRATULUJĘ!!!! To wspaniala nowina, ogromnie cieszę się z Waszego szczęścia - zawsze będę powtarzać, że macierzyństwo to niekończąca się wspaniała przygoda:) Nawet jeśli po drodze gorsze chwile - wszystko "złe" blednie w obliczu faktu, że jest się mamą, ze jest mala istotka, dla której jesteś całym światem!:) Ceszcie się tym cudem Kochani - od teraz już na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Oj piekny ten Twój stan , gratuluje ...
    A zestawik cudny łał ta nerka i woreczek
    pozdrawiam
    Ag

    OdpowiedzUsuń
  47. Zaczne od konca, gratulowalam i cieszylam sie z Toba juz dawno a teraz publicznie KOCHANA NAJSERDECZNIEJSZE GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!! Brzusio widze ze rosnie w oczach :)
    Biale michalki oooooo to ja jestem wszystkiemu winna :)))))) ale smak nie do pobicia, i wiesz zajadajmy sie nimi do woli hihi
    Fajny domek Lunka sobie znalazla, tez mialam taki koszyczek znaleziony chyba na strychu u babci, ale wiesz co ja z nim zrobilam rozmontowalam, pomalowalam i byla doniczka na lawende, gdzies na poczatku bloga mam foty.
    Nereczka od Syl urocza (ale to fajnie brzmi, nie?)
    usciski
    ps:i lece znowu na @

    OdpowiedzUsuń
  48. Gratulacje.
    W sobotę odnalazłam Twojego bloga i jestem w nim zakochana!
    Będę tu częstym gościem!!

    OdpowiedzUsuń
  49. Kochana, pogratulować i życzyć szczęścia to za mało!!! :) Mam nadzieję, że całej Waszej czwórce (tak, tak, Lunie też) dopisuje zdrówko i szczęśliwie się wszystko poukłada! :) Uściski serdeczne i całuski z Mazur tym razem przesyłam! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. no proszę jaki cudny brzuszek !!!!!!!! GRATULUJĘ I TRZYMAM KCIUKI ZA DOBRE ROZWIĄZANIE, EWA

    OdpowiedzUsuń
  51. serdeczne gratulacje!!!... zdjęcia jak zawsze cudne... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  52. Miłe klimaciki :0 Iii wspaniała wiadomość. Czekamy na wieści i przyłączamy się do masowania pleców oraz stóp. Całauski

    OdpowiedzUsuń
  53. o kurcze! ale nowiny wspaniałe od rana!! :)
    strasznie się cieszę i gratuluję Boy'a ;)
    niech rozwija się zdrowo :)
    Nerka zaskoczyła mnie zmianą po dodaniu grafiki bo bez tego kojarzyła by mi się tylko z jednym ;)
    Pozdrawiam Bree i ściskam delikatnie tak by nie urazić fasolki ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. moje gratulacje, przed toba najpiekniejsze chwile w zyciu, zwlaszcza moment, gdy dzidzius sie rodzi:)
    nereczka mnie powalila - taki szpitalny gadzet, moze miec rowniez zastosowanie dekoracyjne, coz piekny ksztalt emalii!!!
    pozdrawiam cieplo!!!

    OdpowiedzUsuń
  55. strasznie ci gratuluję,wam znaczy :)) zaglądam do ciebie często cichaczem i zawsze podziwiam,Gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, to ja sie ciesze ze dzis nie cichaczem :) pozdrawiam cieplo

      Usuń
  56. gratuluję. a ta grafika na nereczce to za pomocą nitro czy jakiś inny sposób? właśnie czeka na mnie metalowa miseczka i nie wiem czy nitro się uda.pozwól że będę zaglądać do Ciebie.Zapraszam również do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  57. Gratulacje:)) Sama niedawno urodziłam drugiego synka i powiem Ci że te dwa skarby to najwspanialsze dary :)) Życzę Wam samych radosnych dni:)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie Cie odwiedzilam jejku gratulacje, nawet nie wiedzialam, no tak troszke mnie ominelo, dziekuje i rowniez pozdrawiam cieplo

      Usuń
  58. Gratuluję!!! Tak jakoś domyślałam się, że chyba coś się szykuje, po tych zdjęciach piknikowych:-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Gratuluję z serca i podzielam radość:):):)

    OdpowiedzUsuń
  60. ihihihihihi ale fajowo , normalnie tyle tu Was brzuchalek , że chyba i ja wezmę się do pracy ihihihihihihhi to był żart :)))) zdrówka Wam życzę i samych cudownych rodzinnych chwil :)) Blogowa ciocia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o taakkk duzo nas i z tego co slyszalam jest wiecej :D

      Usuń
  61. Alez fantastycznie patrzeć na te okrągłe brzuszki (najpierw Paula, teraz Ty Bree).
    Bardzo serdecznie Wam gratuluję i będę pamiętała o przyszłych mamach, podczas wieczornej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  62. Zestaw śliczny, ale przed wszystkim składam GRATULACJE, będę trzymać kciuki aby wszystko ułożyło się tak jak powinno.
    Pozdrawiam Was cieplutko i życzę zdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  63. Bree zdjęcia przepiekne, cukierów sobie nie załuj....nie ty jedna jestes uzalezniona (ciii-ja też)no i gratulacje i całuski, teraz juz tylko czekamy na maluszka? czyżby listopadowy strzelec nam się szykował? czy tez może na boże narodzenie |Skarb będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziekuje, oo tak strzelec ale grudniowy :) i chlopak :D
      dziekuje, pozdrawiam cieplo

      Usuń
  64. e-cioteczki dziekuje Wam pieknie z calgo serca !!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  65. No się zastanawiałam kiedy napiszesz ;)
    Gratuluję jeszcze raz Kochana!!! :*************
    chłopak mówisz? :D i jeszcze rówieśnik mojej Anielki będzie nono ;)
    Całuję :*
    aaa ja też te białe Michałki - mniam! pycha ;)

    OdpowiedzUsuń
  66. cudowna wiadomosc!! pogratuluje jak juz bedzie trzeba, a teraz ciesze sie z Wami!!!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  67. Gratulacje ogromne!! Wielkie szczęście, życzę wam wiele pociechy i pięknego, zdrowego dzięciątka!!! Pozdrawiam Malutkiego Strzelca, to wspaniały znak!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  68. Oj ja wciąż wertuje elektroniczne kartki Twojego bloga.
    Byłabym wdzięczna jeśli zdradzisz jakiego programu używasz do obróbki zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziekuje za odwiedziny, co do programu to uzywam photo shop, pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  69. No Kochana, pokazujesz piękne przedmioty, ale wszystko przyćmiewa ślicznie wystający brzuszek :-)
    Pozdrawiam i szczerze wam gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  70. Gratulacje! :) To taki piękny czas...

    Ja przedwczoraj też zajadałam się Michałkami ;)

    Pozdrawiam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  71. Bree, jesteś już kolejną bloggerką, która spodziewa się dzidziusia! Gratuluję, kochana. Coś czuję, że i na mnie niebawem przyjdzie czas. Właściwie, to nie mogę się doczekać tej chwili...

    OdpowiedzUsuń
  72. Gratuluję. To cudownie być w takim stanie. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  73. Taka nowina a ja dopiero teraz o tym czytam. Kochana wszystkiego naj, naj , naj dla Ciebie i Twojego szczęścia. Dużo zdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  74. ja troszkę zazdroszczę :) choć jeszcze 9 miesięcy temu sama byłam mocno brzuchata :) wspaniałe chwile przed Toba :) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  75. Liebe Doro,

    ist das ein süüsser Bauch! Herzlichen Glückwunsch und alles Liebe!!!!

    LG
    Jette

    OdpowiedzUsuń
  76. Te michałki są pyszne z mlekiem,po zblenderowaniu otrzymujemy przepyszny koktajl, spróbuj koniecznie:) Gratuluję!!:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Kochanemu maluszkowi: niech rośnie zdrowo i na pociechę dla całej rodzinki!
    Tak mnie rozczuliło TE zdjęcie, że trudno jest mi coś więcej napisać... z serca gratuluję...

    OdpowiedzUsuń
  78. Gratuluję i życzę dużo zdrówka :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Serdecznie gratuluję - wszystkiego dobrego dla Waszej trójki.

    OdpowiedzUsuń
  80. Po pierwsze nowy kosz jest rzeczywiście śliczny, podzielam opinię Luny ;) Moje kociaki też włażą w każdy kosz, karton, każdą torebkę po zakupach... Taki już koci przywilej ;)

    Gratuluję zmian w życiu i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  81. Ależ u Ciebie "paryżowo"! Uwielbiam takie motywy, a tym bardziej motyw Paryża:) będę częściej zaglądać!

    Zapraszam na filmowy melanż:
    http://filmowymelanz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...